Tuesday, August 10, 2010

Oh my baby!!!

Aduhai tak sabo rasenye nak tgk rupa anak aku nih...mula2 ingat maleh nak scan tapi sekarang aku da pregnant 7 bulan. Mak n bapak mertua tak habis2 tanya, diaorang nak tahu sgt anak aku nih lelaki or pompuan.. Al-maklumlah anak2 dan cucu2nye sume lelaki so kalo dapat pompuan excited le ckit agaknye.

Aku tak kisah sangat, yang penting sempurna, sihat dan selamat udah le..My hubby pun tak sabo gak so dia ajak le aku g scan kat klinik singapore.. Jeng..jeng..jeng...nak tau resultnye...haaaa tgk le tuh



nampak dia punye 'little bird' le... heee..heee

Alhamdulillah anak aku lelaki rupanya...patutlah aktif semacam je. Dulu2 sblm kawin aku pernah ada niat, kalo baby sulung biarlah lelaki tapi kalo pompuan pun aku terima gak.. tak sangka niat aku dulu jadi kenyataan rupanya. Sekarang nih tak sabo rasanye nak tunggu baby lahir..sok dah nak posa. Harap2 tahun ni aku dapat puasa penuh, insyaallah...

1 comment:

Chak said...

Terima kasih atas ingatan yang ikhlas