Monday, January 24, 2011

i'm back!!!


Hui...rasa lama betui tak update blog aku nih.. al-maklumlah berukband punya pasai ,buat aku bebai je..Bila agak2 nak taip dia mula disconnected. Dah le slow tahap siput.....kadang2 terus tak jalan.

Huh hairan betullah, apsal aku sakit kepala lagi lepas cabut gigi pagi tadi kat klinik. Mungkin biar lama sangat sakit gigi baru aku cabut kot. Bukan aku saje nak biorkan sakit gigi lama-lama,sape bleh tahan kalo sakit gigi? Gigi geraham plak tu

.Tahun lepas aku suruh doktor tuh cabut tapi dia cakap takde nampak lubang pun. Siap advise aku suruh pakai ubat gigi sensodyne lagik.Mungkin gigi aku sensitif ke...sabo betui le aku nih sbb dari tahun lepas bulan 2 aku sakit gigi tapi tahun ni baru aku cabut gigi tuh. Nak dekat setahun gak le bleh sabo....sabo ajer lah.


Tadi dah cabut gigi lega rasanya tapi apsal le sakit kepala tak abis2 lagi. Berkat kesabaran aku menunggu ni menyebabkan gigi aku berlubang lagi beso..rupa-rupanya gigi aku tu berlubang kat celah2 gigi lain.Patutlah tak perasan..rasa nyut nyut sakit gigi je tapi tak nampak lubang pun. Pandai plak lubang tuh menyorok :-p

Nampaknya jam dah kul 2.13am, kepala pun dah mula pening. Sebelum tido kenalah telan ubat paracetamol tuh lagi. Harap2 sok hilang sakit kepala ni

No comments: